10 august 2011

Thor



Am vazut Thor.Sotul meu isi dorea mult sa il vada,asa ca ne-am luat de manuta si am plecat la cinema.
..Trebuie sa recunosc ca m-a atras foarte mult distributia.In primul rand,Natalie Portman,care surprinde placut cu fiecare nou rol;Anthony Hopkins care, pentru cinefili,nu cred ca mai are nevoie de nici o prezentare;Renne Russo,mi-a facut placere sa o revad.Mi-a placut foarte mult si Chris Hemsworth,actorul din rolul principal,l-am vazut pentru prima data.(acum am citit ca sotia lui este jumatate romanca).
La fel ca celelate filme facute de cei de la Marvel,filmul mi-a placut foarte mult.Probabil ca un mare plus a fost si faptul ca l-am vazut in varianta 3D.Desi nu am fost niciodata fascinata de mitologia nordica,filmul m-a tinut cu sufletul la gura  desi finalul mi s-a parut cam sec.Dar asta,probabil,din cauza faptului ca se anunta si partea a doua a filmului.

0 comentarii: