27 mai 2009

Din nou Ryuji...

S-a facut saptamana de cand Ryuji e suparat mai tot timpul.Se supara imediat,e foarte nervos,plange mai mereu.Cred ca sunt crize de tantrum,niste crize care pe mine,efectiv,ma pun la pamant.
Saptamana trecuta am fost singurei in parc.M-am gandit sa nu mai mergem cu carutul pentru ca este foarte greu(are 13 kg gol) si am un deal de urcat in drumul spre parc.Ne-am imbracat si am plecat cu autobuzul.Am ajuns in parc si Ryuji nu a avut stare un minut;a inceput sa ia jucariile altor copii mai mari si am inceput sa ii explic ca nu are voie,bla-bla.Ei...acum sa te tii!A inceput samurashul meu sa se tavaleasca pe jos,sa dea din picioare si sa tipe de parca ziceai ca l-a batut cineva.L-am ridicat de jos si am incercat sa plecam spre casa.Fug dupa Naoki si il iau in brate,iar pe Ryuji de manuta.Dar nu vroia sa stea in picioare,tipa si nu vroia nicicum sa se ridice.Ei,neavand ce sa fac,i-am luat pe amandoi in brate si am plecat.Si ma mai mir de ce ma doare spatele;pai la 23 de kilograme cat au ei!
Si asta a fost doar o mica criza.Tot asa o tinem,cum nu ii convine ceva,cum incepe sa tipe.
Ma consolez cu ideea ca e ceva trecator si ca trebuie sa mergem mai departe.

Wowww,ce pesimista am fost...sper sa fie ultima postare de acest gen,niciodata nu mi-au placut pesimistii.

3 comentarii:

Sabina spunea...

Eheee cred ca traiesti o adevarata aventura zilnic cu ei...si noi mamicile cu un singur copil ne plangem inca :)))

Saptamana trecuta ne-am intalnit cu o petreche de tripleti de doi ani...nu puteam decat sa ma minunez cand vedeam parintii alergand in toate partile!

Sorana Darclee spunea...

Wow,esti o mama eroina.Cred ca e tare frumos sa ai gemeni dar si greu in acelasi timp.Toti oamenii gandesc ceva de genul,"doi dintr-un foc si ai scapat"dar cred ca focul adevarat incepe abia dupa nastere.Te pup si sa-ti traiasca.Sunt absolut de vis.

Bianca spunea...

Da,Sabina asa este.Zilnic este o aventura.Imi dau seama cum arata o zi din viata unei mame de tripleti!

Sorana,iti multumesc pentru vizita si comentariu.Intr-adevar este greu cu gemeni(mai ales in cazul meu ca nu am nici un ajutor pe aproape,soacra,prietena,absolut pe nimeni).Dar sa stii ca este un lucru extraordinar,care nu poate fi explicat in cuvinte!E greu,dar satisfactiile sunt inzecite!