7 aprilie 2009

Sakura


Desi copiii dorm NUMAI separat,astazi am reusit sa iesim 2 ore afara sa vedem si noi sakura.Cum dorm separat?Pai adoarme Naoki la ora 21.30,iar Ryuji dupa ora 22.00-22.30.La ora 1 noaptea se trezeste Naoki si are chef de joaca pana dimineata la 4.30-5.00.Cand adormim si noi mai bine,la nici 2 ore se trezeste Ryuji...si tot asa.Inteleg ca e fusul orar de vina,dar macar de ar dormi amandoi odata,asa as avea atat eu,cat si Elena,macar cateva ore de somn pe zi.
Astazi s-a trezit si Naoki mai devreme la amiaza si am iesit putin prin parcul de-aproape de casa;a fost o alegere buna pentru ca baietilor le-a placut foarte mult.

3 comentarii:

Mamichan spunea...

Foarte frumoase pozicile !!!!Ai niste surori superbe ,tare mult asi vrea sa am si eu o surioara:(((
Va pop si va doresc o primavara frumoasa!Cand ai timp te astept pe blogul meu sa ridici un premiu

Bianca spunea...

Irina,multumim pentru vizita si complimente!De asemenea,si pentru premiu.Eu am tot primit premii de pe ici-colo dar nu le-am luat niciodata pentru ca nu am stiut cum sa o fac.Ce zici,ma ajuti?

APRIL spunea...

Pai,si de la mine ai avut de luat si ti-am zis cum...dar,probabil ca ai uitat...S-au facut foarte frumosi si mari baietii.Imi inchipui ce-i in sufletul tau,cata bucurie.Sa va traiasca!Sa fie sanatosi si voinici.