13 iunie 2013

Plecam in Romania

Luna viitoare mergem in Romania.De aceasta data,in formula de 4 pentru ca o vom cununa pe sora mea,Elena,pe "a doua mama a baietilor" asa cum ii spun eu Elenei.
Emotii avem cu totii,e prima data cand cununam pe cineva...emotii are si Takeshi ca nu a mai fost  in Romania de vreo 7 ani...emotii au si baietii care nu mai au rabdare sa ajunga in Romania si sa primeasca jucariile cumparate de bunici.
Dar pana plecam,va trebui sa mergem sa vedem cateva scoli,va trebui sa hotaram unde vom merge de la anul din aprilie.Deja am baietii mari,la anul mergem la scoala.
Desi Naoki a recuperat atat de bine in ultimul an,probabil va trebui sa alegem o scoala care sa aiba si clasa speciala,o clasa cu elevi care au nevoie de mai multa atentie.Ne-am consultat cu logopedul,cu doamna terapeut,cu doamnele educatoare si asta ni s-a recomandat.Daca in primul an se va descurca bine,din urmatorul an vom putea merge la o clasa normala.Dar mai multe vom afla de la scolile(vreo 3)pe care le vom vizita saptamana viitoare.
Pana atunci ,ne jucam,invatam si parca nu ne mai ajunge timpul pentru cat am vrea sa ne jucam intr-o zi.
 

0 comentarii: