30 august 2012

O alta postare "penibila"

Zilele trecuta,dupa postarea cu Spiderman,am primit un comentariu care nu m-a socat atat de tare cat ar fi vrut autorul.(care,binenteles,ca este anonim)Din greseala ,am dat click si l-am respins,nu asta a fost intentia mea. Asa ca o sa il public aici.


 "Stiu ca pot alege de a nu vedea acest blog,dar iti dau un sfat;publica-ti povestile personale intr-un caiet sau in scrisori si arata-le doar familiei.Un blog inseamna ca vrei sa impartasesti ceva nou,interesant pentru toti,cunoscuti sau necunoscuti.Imi este greu sa cred ca traiesti si tu,ca si mine in Japonia.Ai ramas cu aceeasi mentalitate primitiva pur mioritica.Ai fost in tara,ti-a placut la mare si in special la hotel,recomandandu-l tuturor.Ma intreb unde ai trait pana acum?Sau n-ai invatat nimic din experienta japoneza.Esti doar una prea legata de Romania,slavind-o la nesfarsit.Ma asteptam sa zici ceva de japoneza ucisa la Otopeni;in schimb ai publicat doar un articol steril despre un film vizionat in 3D.Cred ca nu realizezi cat de penibile sunt articolele tale.Fara stima."



 Asa.Deci,acesta este blogul meu PERSONAL,in care scriu despre gemenii mei,nu despre Japonia.Nu sunt obligata sa scriu decat despre ceea ce m-a marcat pe mine,despre ceea ce cred eu ca vreau sa scriu si merita sa ramana in blogul nostru. Daca ai fi fost o persoana vertebrala,ai fi avut curajul sa te semnezi.M-a amuzat ca te-a deranjat ca am laudat hotelul unde am stat in Romania...ha,ha se vede ca nu ai citit blogul prin 2008-2009 sa vezi ce postam acolo despre vizitele mele din Romania.Am ramas placut surprinsa ca lucrurile s-au schimbat in bine si da,am considerat ca vreau sa scriu asta. Legata de Romania sunt si voi fii toata viata mea pentru ca acolo sunt radacinile mele,acolo sunt membrii familiei mele,acolo am lasat multi oameni dragi. Indiferent cat de mult imi place aici in Japonia,indiferent ca e mult timp de cand pentru mine Japonia inseamna acasa,voi fii totdeauna legata de Romania. Te rog nu iti mai pierde timpul citind articolele mele "sterile";ti-as recomanda "Stirile de la ora 17" ca vad ca esti mai interesat(a).

3 comentarii:

Unknown spunea...

:))) mama da ce reactie are anonimul/a! Zici ca fost informator/are la securitate si facea regulament cu ce sa scrie si ce sa nu scrie unul sau altul... Si mai zice de tine ca ai ramas cu aceeasi mentalitate primitiva! Mentalitate primitiva (nu neaparat mioritica) are cineva care n-are coloana vertebrala cat sa isi declare numele (de parca ar si veni cineva sa o/il caute si sa il intrebe de sanatate). Evident, cand esti penibil n-ai cum sa iti lasi numele, nici macar un alias sa te faci de cacao!
Ce e de apreciat e ca ai cu siguranta cel putin un cititor inrait care mai si diseaca informatia data de tine, pantrunzand-o la maxim!

Bianca spunea...

Multumesc,Ami.De obicei nu iau in seama astfel de comentarii daca sunt anonime.
Dar asta chiar l-am luat in seama,mai ales ca persoana in cauza nu a citit decat cea mai recenta pagina a blogului(cea cu vizita in Romania si despre filme).

Nu e drept sa arunci cu vorbe urate in cineva care nu ti-a facut nimic,cineva care nu te obliga sa citesti ce scrie.

Sabina spunea...

Sa nu fim rai, zic.

Probabil ca cel ce se ascunde in spatele anonimatului are un blog foarte bine pus la punct. Ticsit de informații interesante si noi. Doar a învățat atâtea din experiența japoneza...auzi, cum naiba sa îți iubesti tara maternă...așa ceva...ce penibil.