25 aprilie 2012

Young Adult(Tanara adulta)

Saptamana trecuta,inainte cu cateva zile ca surorile mele sa se intoarca in Romania,am hotarat sa mergem sa vedem un film impreuna.Dupa "lupte seculare",asta pentru ca atat parintii cat si sotul meu ne sfatuiau sa vedem filmul John Carter ,noi am optat pentru un film usurel dar bun(cel putin asa credeam noi).Asa ca am fost sa vedem Young adult . Sarind peste faptul ca in sala mai erau doar 2 persoane pe langa noi trei,filmul a fost unul mult mai banal decat ne asteptam.Mai mult,finalul a ramas sa il alegem noi,dupa cum ne place si dupa imaginatia fiecaruia.Este povestea unei femei singure de treizeci si...ceva...de ani,care se considera o femeie de cariera(desi nu este nici pe departe asa),care nu are prieteni si isi ineaca serile in alcool.Charlize Theron a facut tot filmul.Daca luam in considerare ca am vazut filmul dupa ora 22.00 si biletul a fost doar 1200 yeni,atunci consider ca a meritat vazut,desi mult mai bine ar fi fost sa inchiriem un DVD si sa il vedem acasa. Pentru saptamana viitoare avem in program sa vedem Thomas

0 comentarii: