1 decembrie 2011

Am schimbat gradinita

Ne-am despartit greu de gradinita unde au mers baietii mai mult de un an.Dar a trebuit sa facem asta,am ales sa facem asta pentru binele lor.Au ceva mici intarzieri in dezvoltare si am hotarat sa ii ducem la o gradinita unde sa aiba toata atentia necesara.
Desi merg de doar 3 saptamani la noua gradinita,amandoi s-au obisnuit si asteapta cu nerabdare fiecare zi.Sunt in clase diferite,asta a fost singurul lucru pentru care mi-a facut griji;ei nu au fost niciodata despartiti.Dar,dupa cum ne spuneau doamnele educatoare,nu sunt probleme si amandoi s-au integrat bine.
Noi ne-am apucat de impachetat;am gasit,in sfarsit,un loc pe placul nostru unde ne putem muta.Speram ca,pana de Craciun,sa terminam cu mutarea si sa fie primele sarbatori de iarna in casa noua.

1 comentarii:

Unknown spunea...

mult succes!sa va dea Domnul,toate cele bune!