11 noiembrie 2010

Aniversarea a 10 ani de casatorie

Iar am lipsit ceva timp de pe blog;am tot amanat si uite ca a trecut aproape o luna.Repede trece timpul.Am facut un an de cand am devenit soferita cu acte in regula,cu ocazia asta am scapat si de semnul incepatorului,semn ce eram obligata sa il am pe masina.

Fara doar si poate cea mai importanta zi a fost 5 noiembrie 2010 cand am aniversat 10 ani de casatorie.Si era clar ca o asa zi nu putea trece fara sa fie sarbatorita.(e drept ca am sarbatorit-o pe 7 noiembrie,duminica)
Am dat o petrecere pe cinste;am inchiriat un barulet din centru,un barulet unde mergeam cu Takeshi in tinerete.Ha,ha,ha...Nu a fost o petrecere foarte mare,au fost 18 persoane dar am fost fericita ca am avut aproape persoanele dragi mie.Dupa petrecere am plecat la karaoke,unde am petrecut pana dupa 3 dimineata.A fost prima noapte in care am stat despartita de Naoki si Ryuji;i-am lasat la o cresa cu program non-stop si i-am adus acasa dimineata.
La final,multumesc tuturor persoanele care au fost cu noi duminica:Ami,Megumi,Jojo,Jorge,Laura,Diana,Gina,Rika,Hanna...cam atat ca oricum nu toti inteleg limba romana.

3 comentarii:

Insemnarile unei femei spunea...

Sa fiti fericiti, sa va iubiti si sa va intelegeti si puii vostri sa va fie mereu alaturi.

Elena spunea...

La Multi Ani inca o data!!! Va pup

Loredana spunea...

La multi ani! casa de piatra si in continuare!
sa fiti mereu fericiti si sa va bucurati de frumoasa voastra familie!