23 septembrie 2010

The Last Message 海猿(Umizaru)

Asa cum spuneam si in postarile anterioare,ador sa merg la cinema si sa vad filme bune,filme care sa imi placa si sa ma relaxeze.Aseara am fost sa vad Umizaru,ultimul din aceasta serie.Si pentru ca am cateva prietene care m-au rugat sa le povestesc daca mi-a placut sau nu acest film,m-am gandit sa fac o postare pe blog.
Desi sunt mare fan Umizaru(am si DVD-urile celorlalte parti),trebuie sa recunosc ca filmul de aseara m-a dezamagit putin.Nu se poate compara,clar,cu partea precedenta 海猿 Limit of love.E un film bun,3D,cu niste actori extraordinari ...dar a avut ceva ce i-a lipsit.Nu s-a mai pus nici accent pe latura sentimentala atat de mult ca in partile trecute.Oare de asta sa fiu dezamagita?
Las si niste filmulete de pe You Tube.





0 comentarii: