7 mai 2010

Golden-Week 2010

Ce titlu de postare!Golden-Week 2010...se vede clar ca sunt in pana de inspiratie...
Uite ce faceam anul trecut in perioada asta.

Anul asta tati nu a avut decat o zi libera.Asa ca,neavand alta alegere,am iesit fara el pe colo-colo.Perioada asta a anului nu imi place foarte mult si asta se "datoreaza" fenomenului numit Hamamatsu Matsuri .Pentru cei care sunt in Hamamatsu de cativa ani sau pentru cei care nu locuiesc aici este,probabil, ceva foarte interesant.Dar pentru mine,care am depasit 10 de ani de cand locuiesc aici...e clar o perioada a anului care nu imi place.Galagie peste tot,strazi inchise,aglomeratie,oameni beti...

Daca vremea a tinut cu noi,ne-am aventurat in plimbari cat mai departe de casa.Sunt zile pe care le-am petrecut,in mare parte,afara prin locurile pentru copii.






Saptamana trecuta,nepotica mea,Adela a implinit 3 anisori.Din ce am vazut in fotografii,se pare ca a petrecut foarte frumos.
La multi ani,Adela,si asteptam cu nerabdare sa ne revedem!






1 comentarii:

miha-akita spunea...

Bianca ce mari si frumosi sau facut baietii..cred ca tare greu ii tii in frau:):)sa -ti traiasca si sa fiti mereu ca acum ,veseli si plimbareti.
la multi ani si la bulanoasa de nepotica,sa fie sanatoasa ,ai o familie minunata!va puppp,.