10 decembrie 2009

Postare fara titlu

Parca m-am saturat sa tot pun cate un titlu la fiecare postare.Mai ales cand nu am nici o idee mai "rasarita"!(wow,pe ce ton suparat am inceput azi!)
Cum sa nu fiu suparata cand vad ca Romania va fi,in continuare,condusa de un marinaras betiv si plin de el.Dar sa lasam politica;e singurul domeniu la care,cica,noi toti ne pricepem.Si stiti vorba:"Ce-si face omul cu mana lui,se numeste lucru manual".

Sa revin la gemenii mei dragi.Vremea rece de afara ne cam tine in casa de cateva zile.Dar nu-i bai,avem timp sa invatam lucruri noi.
Ryuji ma uimeste tot mai mult;a invatat multe cuvinte,toata ziua trancaneste.Nu ii tace gura un minut...ei,ce vreti?Seamana cu mami.Ha,ha.Inafara de gimnastica,dans,muzica si trancanit nu il intereseaza altceva.Adica ma refer la actiuni mai linistite gen desen,lego,cuburi...Nuuu,el e intr-o continua treaba.

Naoki a devenit mult mai receptiv la tot ce se intampla in jurul lui.Desi nu prea vorbeste decat ff putin,ne arata prin gesturi ceea ce isi doreste.Se pare ca,si pe el,il atrage muzica si dansul.Isi petrece tot mai putin timp la TV;un lucru bun,zic eu.Si-au schimbat si gusturile in ceea ce priveste personajele preferate.
Daca pana mai ieri il adorau pe Mickey Mouse acum ii prefera pe Shimajiro si pe Anpanman.

2 comentarii:

APRIL spunea...

Cresc pe zi ce trece si devin tot mai activi si mai isteti.Ma bucur atunci cand pui poze noi cu ei.Si lui haruto a inceput sa-i placa Anpanman.Peste tot il vede si striga in gura mare aratandu-mi-l cu degetul.Va pup si mai astept vesti si pozici de la voi.

Bianca spunea...

Multumim pentru vizita si pentru cuvintele frumoase.Asa esti tu,mereu draguta.