2 iunie 2008

1 Iunie-La multi ani tuturor copiilor


A fost o zi foarte frumoasa ieri,1 iunie.Si pentru ca a fost si tati acasa,am profitat putin si am iesit la plimbare si la niste cumparaturi.
Ryuji,ca de obicei,nu a fost prea incantat de iesire;spre deosebire de Naoki,care e tot un zambet cand iesim afara.Ryuji a ramas cu tati in masina de cateva ori,iar eu am colindat impreuna cu Naoki magazinele.Era randul lui,ca data trecuta fusesem cu Ryuji.
Sunt foarte bucuroasa ca au inceput sa manance cam orice si nu mai fac mofturi ca inainte.Lui Ryuji ii place sa manance iaurt cu fructe,cartof dulce,capsuni,bostan;pentru Naoki la loc de cinste se afla pestele,clar.Japonez inrait,nu gluma!Hi,hi.
Zilele astea mergem la un nou vaccin,si vom merge pentru prima data la o clinica foarte aproape de casa.Pana acum am fost mereu la control la spitalul la care s-au nascut,Spitalul Seirei Hamamatsu;dupa parerea multora,cel mai bun spital din oras.Dar fiind un spital mare trebuia sa asteptam foarte mult mai mereu la control,asa ca ne-am hotarat sa mergem la clinica unde,speram noi,vom scapa mai repede si nu il vom mai plictisi pe "domnul Ryuji".

3 comentarii:

Miruna Maria spunea...

La Multi Ani si voua si multi pupici.
Miruna

Elena spunea...

LA MULTI ANI!!! Sunteti cei mai dragalasi baieti din lume. VA trimit un poop mare, de aici, din Romania!

Elena spunea...

LA MULTI ANI!!! Sunteti cei mai dragalasi baieti din lume ;) VA trimit un poop mare de aici, din Romania!