12 martie 2008

Crestem mari


Sunt cateva zile de cand nu am mai scris;nu s-au intamplat multe lucruri de atunci.
Ieri am iesit putin la plimbare,era foarte frumos afara.Cumva-cumva m-am descurcat sa cobor carutul singura si apoi gemenii,pe rand.Naoki nu era prea fericit ca l-am scos afara era cam somnoros.Cum ne-am intors in casa,a devenit vesel si agitat.
Ryuji era fericit ca l-am scos afara,dar pe la jumatatea drumului a adormit.
Zilele astea m-am tot chinuit sa ii obisnuiesc in bouncerele ce le-am cumparat,insa nu prea am reusit.Naoki,ca de obicei,nu prea face mofturi,insa Ryuji...nici o sansa.Plange de zici ca il pun pe ace.Deh...e obisnuit in brate.
Azi vremea nu a fost chiar foarte frumoasa asa ca am stat cuminti in casa.Cuminti e impropriu spus.A trebuit sa fac cu randul,sa il iau in brate cand pe unul cand pe
celalalt.
(M-am gandit sa mai pun o poza cu Miruna,poate o conving sa ne mai viziteze.Hi,hi.)


0 comentarii: