24 august 2012

The Amazing Spider-Man

Am reusit sa vad si eu,in sfarsit,acest film la cinema ,in 3 D. Nu voi povesti foarte mult,eu fiind un mare fan Spider-man imi va fi foarte greu sa fiu obiectiva.E singurul erou pe care l-am urmarit mereu cu placere,incepand de la desenele animate pana la ultimele filme,parodii...tot ce s-a facut cu si despre Omul Paianjen. Cel mai recent film mi s-a parut si cel mai bun.In primul rand mi-a placut povestea,putin diferita de ce am vazut pana acum;mi-au placut mult si actorii.Tobey Maguirre,desi incepuse sa imi placa dupa ce vasusem ultimele 3 parti,a fost inlocuit cu Andrew Garfield.M-a surprins placut si Emma Stone,nu cred ca o mai vazusem pana acum.I-am revazut cu mare placere pe Martin Sheen(o super alegere pentru unchiul lui Spider-Man) si pe Sally Field,femeia care parca nu imbatraneste. Nu mi-a placut titlul...daca l-as fi numit eu ar fi fost "Un altfel de Spider-Man". In rest,un film care merita vazut la cinema neaparat si ,daca se poate,in 3D.

0 comentarii: